onsdag 9 maj 2012

Dagen som passerat

Varit i stan idag på lärcentrum med Jessica och Lucas, fick väl så däe svar på det jag ville. Ringt CSN så nu måste jag få ihop ett bra personligt brev till dem VARFÖR jag tycker att de ska betala 14 veckor extra till mig. Saken är den att jag studerade ett år på komvux 1999/2000 och då förbrukade jag ca 40 veckor studiemedel, tröttsamt...... och när du ska studera på gymansienivå, vilket undersköterska är så är man bara berättigad 80 veckor med studiemedel... Men ska nog kunna lösa detta hoppas jag.

Kunde inte söka utbildningen idag pga att den inte blivit publicerad på nätet och vad hände ieftermiddags, jodå där var den, typiskt!

Jaja får ringa ner imorgon.


Idag har jag även fixat till rabatterna på framsidan och lagt täckbark, naturligtvis öppnade himlen sig men jag gjorde klart det hela.

Nu ska jag försöka få lillan i säng så jag kan få någon timme utan barn idag, börjar bli rätt feedup med att fixa och dona med allt här hemma helt själv........ Så känns det ibland i alla fall.......

Nä ha en bra kväll, det ska jag.


over and out
Mina

Inga kommentarer: