söndag 25 mars 2012

Funderingar

Detta året har passerat snabbt men dessvärre har man även insett att vänner ha man VÄLDIGT få av.

Jag har haft ett mög år, men där har funnits ett par stycken som utmärkt sig som riktigt bra kompisar bl.a. En helt ny!! Tänk att en som man inte har känt har ställt upp, mest med att låta loppan få vara hos henne och hennes dotter trots att hon själv inte mår helt hundra, även tog den lilla ett par gånger ... Jessica J, du är guld värd!!!!

Sen har vi galna grannen ;-) Hon är där!! Tack!

Sen är ni många som lyst med er frånvaro " vi hjälper dig, men jag har inte då, då, då och då" Erbjud INTE din hjälp om du ändå inte kan, bättre att säga " sorry önska jag kunde hjälp dig men det passar inte i mitt liv" sanningen är sååå mycket bättre för då vet man, tänk på det.

Idag har jag tränat zumba 45 min och nu kallar tvätten.

Over and out!
Kram M

3 kommentarer:

Jessica sa...

Tack tack, du e själv guld värd! Bara kul att få hjälpa till! Kul att få vara en del i era liv och tusen tack för att jag har förmånen att ha dig som vän <3

Magda sa...

Jag känner så som dig. Jag har trott jag haft vänner men har få och hört att vi ska hjälpa dig och bara hör av dig. Är det inte bara och ringa och fråga om vi ska ta om de så ska hjälpa? Måste man tjata sönder sig och de kan ändå inte hjälpa även om de säger det hela tiden.
Jag har försökt att leva efter: behandla andra så som du själv vill bli behandlad men efter detta året så funderar jag i stället på att behandla andra så som du själv blir behandlad.

Till hösten om ni är kvar kan vi ut och gå, tjata en massa och det där med zumba

Magda sa...

Gick inte helt bra att kommentera första men skulle bara skriva att Zumba lät väldigt trevligt.

Hittade äntligen tillbaka till din blogg med.

Stor kram!