torsdag 9 februari 2012

Idag har det varit lite omvälvande

Vaknade imorse, Dragan ringde och väckte oss!! Försov oss!! Inte bra, upp gjorde frukost, fixa och trixa... Men ... INGET VATTEN! Wtf!!?!?

Skicka sms till grannar och fina vännen, nope inget vatten där heller. Lämnade på förskolan men när jag gick förbi skolmatpersonalen hörde jag henne säga att de skulle kanselera maten, jaha men då stannar jag på området. Mycket riktigt ett par minuter senare ringde väninnan som precis lämnat sin tös att nu stänger de skolan.

Vatten kunde hämtas vid kyrkan, snälla grannarna fixade en dunk vatten till mig och barnen. Puss på er!!!
Jenny var här, snackade gojja och drack ÄNTLIGEN kaffe!

Vid ett var vattnet tillbaka igen tack och lov!! BORSTA TÄNDERNA!!!

Sen var det dags att hämta mannen, till Ängelholm på simskola, middagen idag blev Burger King.

Både barnen och jag ör nöjda att D är hemma!!

Over and out!

Inga kommentarer: