fredag 24 februari 2012

Fredagkväll

och här sitter jag :-)

Varit och stor handlat idag *urk* f-n ingen hit med två fisloppor och en massa andra surhögar :-)

Fast på Coop var där en snäll man som hjälpte mig och plocka upp wokgrönsaker i frysdisken, jag är ju så kort så jag nådde ju inte ner i disken ;-( Me nen hjälpande hand kom, tack för att det fortfarande finns männsikor som är hjälpsamma.
Vi har även varit hos baba & deda idag, töserna busade, åt choklad, kakaor, glass.....

Se ntog vi en tur till IKEA och åt köttbullar :-)

Imorgon är det dags för klipp och inhandling av nya jeans och tröjor till mig :-)

Oki vi får prata om det här stackars barnets namn... ESTELLE?! Nje det tyckte jag nog inte :-) Finns ju så många andra fina kunga namn.... ulirka, alice, desiree, ingrid....... Bättre lycka nästa gång *ler*


Imorgon kommer mannen hem, woho!




Mina toknötter!

Inga kommentarer: