lördag 18 februari 2012

Fredag 17 feb

Gårdagen var helt uppochner.

Först var jag och fika hos grannen , lika trevligt som vanligt :-) Det som är bra med henne är att hon är rak!! Så många andra som INTE är det.

Julia var en best igår!! Även hon lekte stort sett hela dagen med kompisar. Vi hade finbesök av Tindra någon timme, hade tänkt ha henne ett extra tag så hennes mamma kunde gå vila lite men hon ville hem, nästa gång kidnappar jag henne :-)

På kvällen var jag helt slut, båda tjejerna visa sig från absolut tråkigaste sidan på sen em.....

Jag var sååååå nära att säga upp mig från mammarollen ;-)

Idag ska loppan på kalas, mannen kommer hem och idag firar vi 8 år!

Tänk för 8 år sen var det en hemlighet, sen flyttade jag in i skafferiet, året därpå flytta vi till huset, 1 år senare blev jag gravid med Julia , 5 år efter Julia kom Mollie :-) 7 nästan 8 år senare så kom förlovningsringen och frieriet på självaste julafton.

Så från skafferie inneboende till nästan fru på 8 år, det är ett bra avancemang :-)

Ikväll blir det mysmiddag , grillat och lite vin.

Over and out!

Inga kommentarer: