onsdag 29 februari 2012

Falskhet

är nog en av de värsta sidor en människa kan ha, har ett par sådan runt mig. Vidrigt!!! Det värsta är egentligen att dessa människor vuxenmobbar, är påtagligt elaka och fula. Jag vet ej vad jag har gjort för att "förtjäna" deras förakt...

Men jag har idag haft ett bra samtal med en ( ibland ;-) ) klok människa!!! Man är sig själv närmast och jag har en fin familj. Men nu vet man ju att äpple faller verkligen inte långt från päronträdet.... Föräldrar påverkar sina barn, punkt slut.

Imorgon mina vänner ( ni som är det, inte ni som snackar bakom ryggen, men som ändå måste läsa min blogg) åker vi äntligen!!! Som jag längtar!!!

Idag har loppan bus och kompisen lekt här hemma sen tog fina J dem till gympan. Imorgon är det simskola och mormor ska gå i stan med Molle.

Nu är det dags att natta de små sen är det strykning och vikning av tvätt.

Lillasyster får stanna i Lund till fredag...... Stackars!!! Puss på dig!!
Over and out!

Kram Mina

Inga kommentarer: