torsdag 27 oktober 2011

Jaha

då har man betalt räkningarna, handlat en massa mat och presenter till min STORA loppa som blir 5!!!!! på måndag, tiden springer......
Imorgon blir det lite familjekalas, på måndag kommer moster Mia och plus att vi ska ha Tindra här ett par timmar :-)
Så D jobbar vilket innebär att jag får skåla med mig själv 01.27 31 okt, det har vi gjort varje år men i år blir jag själv :-(

På onsdag ska vi ner till Lund och göda på den Goa familjen vi träffade på Kreta och äta lite kvällsmat :-) ÄNTLIGEN fann vi en dag :-)

12 nov e det dags för barnkalas :-) Loppan skulle ju ha haft det i helgen som gick men som sagt dessa vattkoppor kom ju i vägen.

Kan ju säga att jag är ganska feed up med att inte kunna ta mig någonstans....

3 nov ska jag hem till en av de fina tjejer som var här o fika för någon vecka sedan :-) TREVLIGT!


Nä om man skulle försöka sova lite , först ska jag bara släppa in tandfen ;-)


Over and out!

Kram mina

Inga kommentarer: