söndag 30 oktober 2011

Helgen

som har gått har INTE inneburit sömn.... Natten tors-fre, Lill-Fia skrek så skärrande och kunde inte sova själv... Resultat = jag o lillan "sov" i soffan sittandes .....
Fredag var det kalas för loppan o mig. Hon fick jättefina saker av de när o kära, det blev grillmat, vin, kaffe och tårta PLUS en 7 månaders bebis som gallskrek hela kvällen, moster Ela sov över så när alla gått hem så tänkte jag skönt nu bör hon ju varva ner men icke! Det enda som hjälpte var att jag hade henne mot mitt bröst, inte ens Dragan kunde få henne lugn.

Natten spenderas sittande igen med bebis mot bröstet ...... Tack o lov dov hon lördag fm/em så jag kunde få ett par timmar sovandes.... Kroppen lackar ju ur om sömnen blir galen.

Loppan är superglad att moster Ela är här, de har varit på lekplatsen, lekt med loppans nya barbiedockor , bilen, hästen o transporten :-)

Dragan körde igår kväll, den lilla somna vid 20,kalas tyckte jag meeeeen hon vaknade 21 igen för att vara vaken till 01!

Loppan var som sagt ute på sin första Halloween runda, tur moster Ela är här !

Den lilla sov i sin säng till halv fyra, en flaska välling sen sov hon till 6.30 fast hon är väldigt gnällig.

Så vi får ju se vad denna dagen har att ge.

Over and out!
Kram Mina

Inga kommentarer: