onsdag 3 augusti 2011

varmt var det här

i dagarna två har jag skruvat möbler till loppans nya rum, dragan o jag målade i måndags. Det kommer bli superfint, lägger upp bilder när vi e klara.....
Imorgon är det dags att skruva ihop hennes nya säng o på fredag åker saker o ting upp på väggarna. Målet var att vi skulle varit klara i i juli men så blev det ju inte riktigt.... jaja nu ser det ju att bli klart innan dagis börjar....

Var o hälsa på på jobb igår..... jag är kluven.......


Mollie är mycket gnällig pga värmen, när hon är vaken, sover rätt mycket.. Tror att det är hennes sätt att hantera det :-)


Nu ska jag försöka få i ordning på mitt hem.... *suck* Jag får kruppanfall när jag ser spektaklet...... Kanske borde få ut alla pärmar o sånt till kontoret/gästrummet....... Som sagt här är grejor ÖVERALLT!!!!!

Over and out!
Kram Mina

Inga kommentarer: