fredag 19 augusti 2011

Grundlurad :-)

Jaha mina vänner! Igår var det dagen D! Alltså dags för dagis, men .... Julia har fullt med vad jag tror vattkoppor, sjukt besvikna båda två...... 9 veckors längtan ändrades till ett gigantiskt utbrott att det var mitt fel att hon ej kunde gå på dagis.....

Vad gör man? Studerar, kallar på grannar som är mer vana vid dessa grejor.... Vi ska ju trots allt flyga..... Ringer till dagis, tyvärr vattkoppor.... Men till vår förtjusning är det "enbart" en rejäl reakton på myggbett eller något annat bitande odjur! SKÖNT!!!!
Så på tisdag är det dagis!!! Lycklig tjej har jag här kan jag säga.

Nu är det dags att dricka kaffe.

over and out
Kram Mina

1 kommentar:

Anonym sa...

å men lilla loppan, tur d ej var vattkopper då, men om d varit d så hade vi kommet för alex har aldrig haft d och bättre att ha d nu som liten än stor. hoppas ni får en tervlig resa min vänn. kramen maiken