onsdag 8 juni 2011

varmt, skrik o trots

Ni undrar kanske varför jag ej skrivit  på länge... Orsak..... en skrikig 3 månaders bebis med magkramper :-(

En 4,5 åring med sjuka trotsutbrott!
Man blir matt bara av att skriva det.....


I helgen var jag faktiskt o jobbade, min älskade var hemma med Mollan och den stora var hos hennes bästa kompisar Mattias & Jessica i stan.....

Bästa kommentaren denna helgen var: Älskling jag är ledsen jag har inte hunnit diska, den lilla sover ju bara microstunder o skriker en hel del...

Ojsan ojsan som det kan bli *skrattar*
Rätt nöjd att att lillan visade lite hur en dag kan se ut här hemma, obs!!! den stora var ju EJ hemma :-) Annars hade han nog haft riktigt kul dessa 10 timmar utan mig *ler*


Det var både kul och jobbigt att vara på jobbet, saknade mina små sjukt mycket..... Men trevligt att få träffa arbetskamraterna :-)

Åh snart kommer skattepengarna, som jag längtar!!!! Ska göra vid kontoret, ska måla o köpa ny möbler till Julia så hon kan få flytta in där. har även lovat att hennes bästa vän ska få komma o sova över o så ska de få ha fest :-)

Imorgon är det dags för Mollans första vaccination, hoppas det kommer gå bra.

Nope ska snart göra lite mat i den här räliga värmen.

Over and out

Kram mina
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: