söndag 13 mars 2011

nu är hon här................

ja var ska vi börja?

Min doktor sa förra torsdagen: ja du innan helgen är slut så kommer bebisen.
det resulterade i att jag fick min kära sambo att stanna hemma från turen han skulle kört på lördagen..... Lillan var ju hos mormor, jag ringde dit i på lördagen o vad händer jo då är mitt lilla troll helt ledsen, hon har ramlat o slagit sig: "Mamma, pappa jag är ledsen, jag vill hem" Då började jag stor tjuta o fick D till att köra o hämta henne..... Hon kom hem, gud vad mysigt att få krama henne o pussa. Söndagen låg jag i sängen hela dagen mer eller mindre, molande jobbigt ont i magen. Ringde förlossningen: Jo kom upp så vi får kolla över det, jaha ringa till mamma igen *ler* Det tog henne ca 20 min att komma hit, tro mig AGILAN har nog glött på vägarna *skrattar*

VI äker upp, CTG tas dåligt värkarbete, får lavemang. Säger bara fy f-n!!!! Bad min sista bön o hoppades att det skulle gå över snabbt o lätt :-)

Vi var där uppe ca 4,5 h men blev hemskickade *suck*

Inga kommentarer: