lördag 5 mars 2011

Lördag!

Vilket vackert väder vi har idag!

Började dagen med att tvinga en viss person av hans kroppsvätska *skrattar* Tro mig detta är INGET vi gör nu förtiden *skrattar* Men jag tänkte why not, kansek hjälper :-)

Varit ute o gått i solen och BLÅSTEN i ca en timme, men nej ingen förändring *sur*

Hoppas så innerligt att det kommer igång snart.....

Funderar på om jag ska gå ut o börja putsa fönster, vet ej dock om lederna kommer att håller för det.... Får fundera ett tag till :-)



Nu ska jag nog först gå in o vila ett tag sen gör vi upp nya planer *leR*


Over and out!
Kram MIna

1 kommentar:

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Nu undrar jag.. varför ska han spotta på dig eller låta dig gnuggas i hans svett? Förstår ingenting;-)
Satte dock kaffet i halsen och rodnade av ditt inlägg:-)
Hade jag kunnat så skulle jag gjort allt i min makt för att få ut denna busbebis..
Kram