måndag 29 november 2010

snö o vab

Herregud vad det har snöat hos oss, ja alla ni ovanför Hallandsåsen (Norrland) tycker säkert att vi i Skåne är gnälliga men jag finner inte det roligt att man inte kommer någonstanst utan skottning, sjukt mycket kläder mm


Min kära granne tog min dotter under vingarna igår när jag jobbades, de var o tränade sen var de i Ängelholm på julmarknad. Loppan hade tydligen gått in till tomten utan bekymmer, förra året stod hon utanför o grät. Hon abörjar bli stor tydligen *ler*


Idag blev det VAB då hon har hostat hela natten och knappt haft någon röst under dagen, rätt skönt om ni frågar mig. Från det hon öppnar ögonen till hon stänger dem går den lilla munnen *ler*. Så idag har det varit en ganksa lugn dag. Även varit o köpt ett par nya skor till henne.

Nu är det dags för duschen för loppan sen sängen, dagis imorgon.

Over and out!
Kram Mina

Inga kommentarer: