onsdag 22 september 2010

onsdag

och jag är ledig... fast det känns ändå som om jag inte har varit det.

Vaknade kl 06.00, VARFÖR????????, tittade lite på dvd. Mannen jobbar o loppan sov ju så....

Sen var det dags att ta sig till dagis 08.15 för fotografering, underbart när man är "ledig". Träffade även en annan mamma på dagis som ska he bebis i dec, lagom till julafton. Hon hade jättefin mage o liten, min e ju redan rund o syns...... Men men så länge liten mår bra så får det ju vara så. *ler*

Sen körde vi till Ängelholm där loppan fick träffa doktorn. Knutan i nacken var en svullen lymfkörtel o det var inte den enda tydligen. Så det är eftersviterna av vår underbara förkylning vi hade. Vi fick i alla fall en remiss till öron,näsa & hals kliniken pga hennes konstanta näsblödning från vänstra näsborren. Börjar bli lite jobbigt nu.

Sen gick vi en runda på stan o fikade lite, träffade G o hennes son. Så bar det iväg till MAXI. Loppis ska på utflykt imorgon, är dock lite nervös då hon ej äter idag o säger att hon har ont i kroppen.... bådar inte gott.

Jobbar nu tre dagar, ledig på söndag sen jobbar jag tre till sen är jag ledig FYRA, skönt.

V41 på tisdag ska jag äntligen till barnmorskan, och på torsdag kl 13.30 är det då äntligen dags för stora UL, längtar så jag håller på att gå i bitar. Är väldigt nyfiken på vem som ligger där inne och hur h*n mår.

Nej, over and out!

Kram Mina

Inga kommentarer: