lördag 12 juni 2010

Oj, är det redan juni?

Herregud vad tiden den springer!

Här går det framåt. Loppan växer, börjar bli en riktig liten dam *ler*

Manne njobbar på som vanligt, kommer hem i em, går imorogn bitti igen, kommer tisdag,försvinner ons kväll.. Jippi! NOT!!! Ibland kan det blir liiiite för mycket jobb för hans del kan jag tycka.

Iveckan ska vi beställa vårt nya kök, ska bli så kul! Kommer foto när det har kommit på plats. JAg var på uppdrag grankning igår, efter vinkyl, micro, sodastreamer o köksfläkt *skrattar* Många butiker o variende i pris för samma vara kunde skilja ett par tusen, finner det mycket märkligt men å andra sidan så nischar sig vissa butiker o tar därefter.


Loppan fick en "Eyetoy" igår, sååå kul det var. Hon fick det pga hon inte kissat i sängen på 10 dgar. Dukitig tjej. Med atanke p ådet så stod jag o bytade sängkläder i vårt sovrum, loppan kommer förbi o tiitar sedan säger hon "Mamma, har du kissat i sängen?" Skrattade o sa, nej jag bara bytar sängkläder, men jag förstår varför hon trodde det. Hon ser det säkert så med tanke på att jag har bytat så ofta hos henne att hon tror att när man bytar så är det föra att man har kissat i sängen *ler*



På jobb går det framåt, jag har nu fått tjänsten som Avdelnings ansvarig p åprov tom sept, det känns bra att de har så mycket tro på mig (oj denna mening blev konstig) Känns som en spännande uppgift, mycket astt ta in o att lära. Mne det kommer ju på vägen, hade ett givande möte igår med admin på jobb.
Tycker mycket om min arbetsplats numera, tyckte även om att vara på båtarna men detta är j inte i närheten av det liv jag levt.


Imorogn ska jag o loppa nåka o hälsa på min moster som ligger på sjukhuset efter en op. jag hardargit mig en lång tid då jag har lite problem med att se de jag har nära hjärtat på sjukhus el lidande, men nu så ska jag åka upp til lhenne o ta en liten fika.

Jaha, idag blir det grillad kycklingfilé me nypotatis, ska bli så gott!!!

Nope, duschen kallar sen kommer mannen.

Over and out!
Marina

Inga kommentarer: