lördag 13 februari 2010

vin och mys

Igår kväll var jag inne hos grannen, söta L. Vi satt o snackade och drack en flaska vin. Hennes man och barn är borta och D jobbar och loppan är hos morfra och Gun. Helt skönt o bara vara, jag gick hem vid 22 för att bädda ner mig o titta på tredje säsongen av DH, älskar den serien!


Men vad händer idag? jOdå fröken N vaknar kl 06.00!!!!!!!!! Varför?????
En gång på 100 man är helt ensam o bara kan njut, men nej......

Nu på fm kommer D hem sen ska vi nog sova lite pga att han har kört hela natten. Ikväll kommer mamma o Stig över, vi ska äta "hämte" mat och spela kort, dvs om C inte ringer in mig.....Men jag tror inte det, i så fall hade hon nog redan hört av sig.


NOpe nu ska jag gå ta en macka och titta lite mer på DH och vänta på D.

HA en skön lördag!
Over and out1!
Kram Mina

Inga kommentarer: