onsdag 18 november 2009

Sjukt

vad det blåser idag... tunnorna här på gatan är baske mig överallt *ler*

Hmm satt här och funderade.. tänk det har snart gått ett år se njag plussade.... Lite jobbigt när man tänker på det....

Men men livet går ju vidare, fast tankarna på ett litet barn till är där varje dag... JOBBIGT! En av mina närmsta vänner är gravid, ÄR verkligen glad för deras skull då de har sin historia, MEN min första tanke var ändå VARFÖR ÄR DET INTE JAG????!!!!! Ego, jag vet, men sån är jag just när det gäller det här med gravida, jag försöker verkligen intala mig själv att jag inte ska reagera p ådet viset men......

Usch, nu har jag ÅNGEST!!!!!! Älskar innerligt att vara på båten, älskar när det gungar, trivs super med kolleger och arbetsuppgifter men är nervös över vad som kommer att hända i januari......

kanske ska försöka prata med C, och se vad hon säger.....

Nope snart dags för lite mys. D är som sagt ute och kör i detta skitvädret, hatar när det stormar´och han är på vägen, dags för en tur till Oslo idag.

Ha en bra natt
Over and out!
kram Mina

Inga kommentarer: