söndag 27 september 2009

ojoj

nu är jag tillbaka. Har jobbat väldigt mycket, knappt haft tid för mig själv känns det som. Loppan är och myser hos min moster. TACK SNÄLLA!!!!!!!!!!!!
Finner inga ord hur tacksam jag är.

på jobb hotas det om uppsägningar, känns som om jag redan har varit i detta. ACE Link all over again. Men men man får håll sig lugn och hoppas på det bästa :-)

Igår (lördag) var en mycket konstig dag på jobb.... Knappt några passagerare, mycket konstigt. Helgerna brukar ju vara då man har lite att göra.

Jaha, vad händer mer? Inte mycket om vi ska vara ärliga, tycker faktiskt vi jobbar mest. 13-14 nov ska vi åka till Köpenhamn och fira min dag! (25 *ler*) Sk a bli väldigt trevligt!!

Saknar min loppa, min man... Här är såå himla tyst när ingen är hemma hos mig :-(

Tja nä dags o ta en kopp kaffe och göra sig i ordning för jobb (ovanligt *skrattar*)

Ha en skön söndag!
Over and out!!!!

Inga kommentarer: