fredag 15 maj 2009

halloj

nu börjar jag känna mig lite poppis :-)
jag skickade in ansökningar i måndags till Scandlines, tänk att det är supersvårt att komma i kontakt med dem, ahr ju hört att man bör ju känna någon som känner någon osv Men för skoj skull skickade jag in mitt CV. Dagen efter HH hade ringt alltså onsdagen 13maj så ringer de från Scandlines , vi har ett jobb om du är intresserad. WHAT?!! Sa ju som det var att jag har intervjun på måndag med HH, då sa ok men ring mig om det inte går bra :-D

Detta är verkligen ett lyft för självförtroendet ;-)

Nej, nu ska jag gå ogöra lite frukost, ska på 2,5 årskontroll med lillan på BVC. Som vanligt tänker hon väl varken prata, rita,bygga, sparka boll. Hon är väldigt arg var gång vi är där. Men men jag vet ju att hon utvecklas normalt :-)

Sänder lite kramar till syster-yster då min mamma ringde igår och berättade att hon absolut ej mår bra igen, så min mamma ska köra upp till Gällö på måndag med min moster.

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: