tisdag 21 april 2009

Tillbaka..

Så nu har jag hittat tillbaka hit.... Var ska man börja.....

Trodde verkligen att jag var gravid denna månaden, hela kroppen skrek fast som vanligt lurades den.... Två dagar sent kom mensen :-( Var hos gyn idag, fick klart för mig att GODIS är INTE bra, hmm ALLTID trott att så vart fallet, men icke *skrattar*

I helgen hade vi en liten grillkväll med ett par kompisar och deras barn, tidigt på kvällen störtade vår lilla trollunge rätt ner i trappen, vilket resulterade i att läppen sprack, två tansmärken i trappsteget och SJUKT mycket blod!!!! Se n blev det inte sååå roligt för min del, trollet släppte inte mig på hela kvällen så en mycket ledsen och upprörd dotter i famnen hela kvällen..... Sov hos oss på natten så hela förra veckans tränning med att sova i egen säng stöp .....

Men men förhoppningsvis så blir det bra igen :-)

Idag var vi hos tandläkaren, han kunde inte se någon direkt förskjutning på tänderna möjligtvis att den ena tanden hade förflyttat sig ca 5 mm uppåt men de kan ju ändå inget göra nu, men så har man ju varit där och visat upp henne. Fick en ny tid om 2 månader.


Idag fick D ta en tripp till Sthlm, alltid något. Måste ju även säga att ha nvarit super aktiv här hemma och fixat med trädgården osv, rätt skönt.
Tyvärr åkte hans pappa in på sjukhuset igår em pga av bröstsmärtor. Idag fick de besked att han ska opereras inom två veckors tid om inte tidigare..... Hoppas bara att ha nlägger ner drickandet och försöker dra ner på rökandet........


Nä nu ska jag snart hoppa ner i loppelådan och njuta av en säng för mig själv *ler*
Trevlig kväll och god natt!
Kram

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Läskigt! Lycka till med barnaalstrandet!