torsdag 12 mars 2009

då har jag tagit ännu ett steg framåt. Var på Lindex i Ängelholm idag och pratade med en tjej som heter Bea, verkade vara trevlig så jag lämnade mitt CV till henne och hoppas hoppas hoppas att det kan leda till något. Var tvungen att ringa mamma efteråt och berätta. Var sjukt nervös EFTERÅT, ibland mixar känslorna sig lite fel *skrattar*

Vet ett det är tidigt (BIM -5) men gjorde ett test, negativt så klart. Men inatt var det skumma grejor på g i magen, är yrslig, illamående, ont i korsryggenoch andfådd. Men som så många gånger för så luras säkert kroppen mig igen. Och som sagt det är ju på tok för tidigt att det ska visa något på testerna.

Från det ena till det andra, igår kom jag på vad jag ska köpa till D i födelsedagspresent. Jag köpte en åktur med en lamborghini eller ferrari nere i Malmö. Tänkte att det kan nog vara något ;-)


Så ska snart iväg och hämta busfröet.
På gensyn!
Kram

Inga kommentarer: