söndag 8 mars 2009

MARDRÖM!!!!!!!


D kom hem i fredags.... Han ringde sitt jobb för att få reda på att han har 30 dagar kvar att arbeta. Kan det bli bättre?!


Så nu är TVÅ arbetslösa i denna familjen, kul värre!!!!!!!!

Fast jag vet att D kommer att fixa ett nytt jobb på nolltid, sån är han. Just nu hoppas vi att hans vän lyckas få in honom på hans arbeta. Det hade varit guldvärt!!!! Sänder alla tankar till O`s personalansvariga :-)


Imorgon är det dags för J att ta sig till dagis, ska bli skönt för mig och super kul för henne. Imorgon kommer även M & A hit för en liten fika, ska bli trevligt.



Då hade jag ÄL någonstans mellan tors-lördag. Vilket fall som skarp ÄL smärta så det blev att så fort mannen kom hem från Liverpool fick han tjänstgöra nästan omgående *skrattar*


Hade U och söta O här i fredags. U är en helt underbar människa, trivs jätte bra med henne och ehnnes dotter. Vi hitade våra två små på min dotters rum, tyckte det varit tyst lite för länge. Då satt de små i min dotters säng och matade varandra med chocklad. Såååå söta och busiga, när de var klara så kom de "tvätta händerna, tack"


D`s rea hade varit helt underbar, han var rent lyris knär han kom hem ;-) Köpt en massa hade han oxå, jätte fin jamis till lillan bl a.

Fast efter samtalet till hans transportledare fick han duktigt ÅNGEST!


Nä nu ska jag stoppa in odjuret i duschen. Ha en bra kväll!


Kram från oss


Inga kommentarer: