måndag 3 november 2008

då har helgen gått. Kalas i alla dagar :-)
Lillan fick så många fina saker, kan inte fatta att hon redan blivit två....

HAr grymt ont i magen nu, hört ryktes vägen ett par namn på kolleger som kommer att få gå... Det gör så ont i mig samtidigt hoppas jag naturligtvis på att jag får stanna.....

Så mycket tankar och oro!!!!!
Mår sjukt illa, men inget vill komma upp tack o lov... (har döds ångest när jag kräker, mindre behagligt)

Just nu sitter lillan och kammar mig med en USB-kontakt, mindre skönt.
Hon har fått en ny fin säng, två första dagarn gick det så där, fast nu har hon sovit ända fram till 7 två morgnar på rad *wiiiee*

Idag var det första gången hon kom ner från sängen, annars brukar hon vänta till jag kommer in....

Nä nu ska jag ta och försöka tysta odjuret, hon har en brutal pipa *skrattar*

Ha en bra dag!

Over and out
Kram

Inga kommentarer: