onsdag 12 november 2008

Ja

då har man passerat 29år med ett par dagar...

Fick äran att fira min dag på jobbet, på Pernille sjöng de för glatta livet och Simara blev de glada då de fick fikabröd ;-)

Vet inte riktigt hur jag ska börja tackla problemet med att man snart är arbetslös.. Känns inte riktigt som så..

Igår var jag och U på vägledningshuset och Sjöfartsförmedlingne och skrev in oss... Första gången jag blir arbetslös på riktigt vet inte hur jag ska fixa detta.

Men annars e här lugnt, lillan vaknade vid 23 igårkväll och grät så jag tog in henne till min säng då sambon är ute och jobbar. Detta var då inte det smartaste jag har gjort denna veckan. Somnade som en stock och det resulterade i att loppan ramlade ner på golvet och blev naturligtvis både rädd och ledsen... Typiskt! Men men så kan det gå :-9

Kanske borde söka till Maxi i Hyllinge eller någon av alla de butiker som finns på varuhuset där.... Skicka ut en massa ansökningar e väl det enda rätta att göra, kanske inte ska stanna kvar på båtar. Har kanske gjort mitt inom det yrket, elller? Nej tänker inte lämna, I will follow to the bitter end!
Sån e jag! *skrattar*

Nä nu ksa det lagas mat, fixa tvätten och snart hämta tebax loppan.

Ha en bra dag!
Kramar i massor

Inga kommentarer: